Als jouw klant een grote woonschade heeft, meldt Salvage zich binnen een uur om eerste hulp te verlenen en schade te beperken. De eerste nacht belandt jouw klant meestal in een hotel of bij familie op de logeerkamer(s).
Maar waar moet je klant de komende weken slapen?
Als jouw klant niet meer in de woning kan verblijven, moet alternatieve woonruimte worden gevonden. Vaak verwijst Salvage of de ingeschakelde schade-expert van de verzekeraar daarvoor door naar familie of vrienden, of een hotel.
Maar dat is natuurlijk geen echte oplossing voor verzekerden die langere tijd niet terug kunnen naar hun woning of bedrijf.
De inzet van Salvage
Salvage wordt ongeveer 400 keer per maand ingezet. De schatting is dat bij één op de vijf gevallen onderdak voor kortere of langere tijd moet worden geregeld.
Dienstverlener Calamitijdelijk biedt hiervoor, als enig bedrijf in Nederland, een zeer waardevolle en unieke dienstverlening. Binnen 48 uur regelen zij vervangende woon -of bedrijfsruimte, vrijwel altijd binnen een straal van 5 kilometer van de bestaande locatie, al dan niet volledig gemeubileerd.
Met de inzet van Calamitijdelijk bied jij als tussenpersoon je klant onvergetelijke hulp.
De samenwerking tussen CFD en Calamitijdelijk levert voor alle partijen winst op.